środa, 16 grudnia 2009

Bombonierka / A Chocolate Box

Tak sobie wymyśliła Katasiaczek na comiesięczne wyzwanie tematyczne. Na początku miałam inny plan, ale ostatecznie stanęło na opakowaniu pudełka Tofifi, dodatku do imieninowego prezentu dla mojej Mamy :-)
Użyłam m.in. kwiatka z zestawu Camelot Roses Vanessa, produktu tygodnia w Scrapgalerii. Zachęcam do skorzystania z tej opcji, można zyskać 10% rabatu na zakupy :-))


That's the subject for the monthly challenge, assigned by Katasiaczek. At first I thought of something else, but finally I decided upon decorating the cover of a chocolate box that I gave to my Mum for her name-day.






15 komentarzy:

Barb Słomińska - Mucia pisze...

śliczne! aż zachciało mi się tofifi.. :)

madebyviva pisze...

Przepięknie opakowałaś tą bombonierkę... aż mi ślinka pociekła, ale nie na czekoladki tylko na takie pudełeczko! Trzymałabym w domu jak świętość takie cudo!

coco.nut pisze...

przepiękne opakowanie!!!

Calista pisze...

śliczna :) taka delikatna

jedna z najładniejszych pokazanych na piaskownicy :)

truskawkaM pisze...

mega apetyczne opakowanie :)

Ludkasz pisze...

cudowne opakowanie!!!

asica.p pisze...

boooska ta bombonierka,az sie slodkiego chce:)

EkspArt pisze...

no i pociekła mi ślinka na TAKIE czekoladki... Pozdrawiam :)

cyga pisze...

Pudełeczko jest świetne, czy macie już pomysł jak je zagospodarować po zjedzeniu czekoladek?

Zielona pisze...

Fantastyczne!! A później takie pudełeczko można wykorzystać np do przechowania zdjęć z imprezy :)

Ewa Kierzek pisze...

Ale apetyczna śliczność!!

Anna pisze...

A ja, jako początkująca w dziedzinie scrapu, chciałam zapytać, czym i jak Wy, Drogie Panie, robicie te malutkie, słodkie kropeczki? Mam na myśli te, które tworzą rameczkę na tym opakowaniu? Będę wdzięczna za odpowiedź!

Anna

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :-))

Cyga - co od późniejszego wykorzystania pudełka, to niech już się Mama martwi :-)

Anna - kropeczki robię Liquid Pearls, jak sama nazwa wskazuje, to takie niby perełki w płynie, gęsta perłowa farba w różnych kolorach, do kupienia w kilku craftowych sklepach.

dul pisze...

Nierealna! Na żywo nie może być równie piękna :o?

kigabet vel Ki pisze...

wykonanie jak zwykle mistrzowskie :)