środa, 13 stycznia 2010

Świąteczne wspomnienia / Christmas Memories

Taki tytuł nosi nowy zestaw firmowy w Craft4You. Kiedy rozpakowałam paczkę projektancką, szczęka mi opadła: to zestaw świąteczny?! Oparty na kolekcji Fancy Pants "Holly Jolly" o mocnych kolorach, bardziej pasował mi do hawajskiego lata niż Bożego Narodzenia {lol}. Ale coś tam jednak udało mi się stworzyć :-))

That's the name of the newest Craft4You kit. When I opened my DT pack, my jaw dropped - is this really a Christmas kit?! Based on Fancy Pants "Holly Jolly" papers and rub-ons, with its bold colours looked to me more like Hawaii holiday than Christmas {lol}. But I managed to create something ;-)

W albumie ze zdjęciami z 2007 r (tak, takie właśnie mam tempo kronikarskie...) użyłam dodatkowo brokatów Stickles, stempli Kaisercraft i wycięłam brzegi kartek dziurkaczem - i od razu album wygląda na bardziej "mój" :-)

In a 2007 Christmas photo album (yeah, that's about my chronicle speed...) I used some Stickles, Kaisercraft stamps and I cut the borders with Fiskars punch - and it lookes like "my" album ;-)




















O dziwo, papieru zostało jeszcze na kilka kartek, a resztki rub-onsów zostały nawet po kartkach :-)

I was surprised to be left with some paper scraps just right for the cards, and even after making cards I have some rub-on left-overs!!









Ufff, najdłuższy wpis w historii - medal dla tego, kto tu dotarł :-) W tajemnicy powiem, że szykuje się jeszcze jeden taki, ale sama nie wiem kiedy.

Now that's what you call the longest post in history - special award for all those who managed here :-) There's one more such post coming, but I'm not sure when.

2 komentarze:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Boziu cudny ten album !!!! I nie przejmuj się, ja zrobiłam album z zeszłego roku i jestem w trakcie robienia świąt 2007r. Bo latem to jakoś świąteczne mi nie wychodzą.

Enthia pisze...

Poradziłaś sobie wspaniale :D