poniedziałek, 8 marca 2010

Na fioletowo / In Purple

Nie spodziewałam się, że fioletowy może stanowić tak wdzięczne tło dla zdjęcia dziecka! Może dlatego, że dotąd kojarzył mi się głównie z powagą, kamizelką woźnej z podstawówki, Wielkim Postem czy Adwentem - i dopiero Kobens przypomniała, że wiosenne kwiaty też przecież są fioletowe! Tak więc wiosennie, nie Wielkopostnie - po raz kolejny równolatka Filipa, Ania (która wystąpiła również na tej pracy).

I didn't expect purple to be a rewarding background for a child's photo. Perhaps because I used to associate the colour with seriousness, primary school caretaker's vest, Lent or Advent - and Kobens reminded it's also the colour of spring flowers! Therefore, in the spring, not Lent mood - Filip's peer Ania again (she appeared in this LO before).

 
  
  
 
 


6 komentarzy:

asica.p pisze...

mrrr
fiolet mój ulubiony:)
na pewno tez spróbuję
a Twoja praca -piekna:)

Nowalinka pisze...

Ha, ciesze się, że przekonałaś się jeszcze bardziej do fioletu, ładnie podkreślił zdjęcie :)

Alexandra pisze...

Piękny ten fiolecik i tak gustownie wydobył urok i czar ze zdjęcia tej Małej Kobietki :)

kobens pisze...

cudna praca :)
Dzięki za podjęcie wyzwania :*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudniasty scrap!!!
Dodałaś fioletowi delikatności i lekkości :D
:*

paperina pisze...

Do różu już się przekonałam, to i fioletem też mnie zaczarujecie...
Śliczny!