środa, 5 maja 2010

Hugs & Kisses

czyli kolejny LO (choć, po komentarzach sądząc, wolicie kartki i przepiśniki ;-))), mój małżonek ze swoim oczkiem w głowie, naówczas 8-miesięcznym Filipem, dla którego tatuś również jest oczkiem w głowie :-)) LO na Ibiskowy scraplift do Piaskownicy.

i.e. another LO featuring the apple of Daddy's eye - Filip, then 8 months. It so happens Daddy's the apple of Filip's eye, too :-)) The LO is for Ibisek's scraplift at Piaskownica.



Sprawdźcie, jak sobie poradziły dziewczyny - podpowiem, że ich prace są znacznie bardziej dynamiczne niż moja :-DDD
 
Do check out how other girls managed the challenge - I must say their LOs are much more dynamic than mine :-DD

8 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

A ja tam wolę LOsy :p Mój Filip jest dla odmiany syneczkiem mamusi - całkowicie :)

I świetny lift :)

paulisia pisze...

bardzo ladny, co ja mowie!!! przepiekny. kolorystyk super!

kobens pisze...

haha, mama wystarczy, żeby jeść dała i scrapa cudnego zrobiła :D

chwilka13 pisze...

bardzo fajny, stonowany LO'sek ;)

eMeLiNe Seet pisze...

love how u joint the banners ! Wonderful :) !

magda.matraszek pisze...

super pomysl z tymi girlanadami zawieszonymi nad fotką!

chwilka13 pisze...

fajowy!

kigabet vel Ki pisze...

jak zwykle lift godny pozazdroszczenia !!!