sobota, 12 lutego 2011

Była sobie puszka... / There Was a Tin...

...w sklepie z badziewiem, za 3 zł, szczerze mówiąc - brzydka. Czekała, aż Ibi w Piaskownicy każe nam poddać recyklingowi puszki. Jako, że nie jemy żywności puszkowanej, po puszkę musiałam się specjalnie udać na zakupy. I wpadła mi w oko, bo odkąd zobaczyłam to cudo u Ingvild Bolme, takiej właśnie szukałam :-))
...in a cheap junk shop, 3 PLN, frankly speaking - ugly. It was waiting for Ibi at Piaskownica to ask to recycle a tin. Since we don't eat tinned food, I had to go shopping especially for a tin. And it caught my eye, as it was exactly what I was looking for, having seen this beauty by Ingvild Bolme.


A oto rezultat moich działań:
Here's the result of my work:


Podobnie jak Ingvild, puszkę embossowałam. Użyłam pudru Antiquities Weathered White - dał świetną chropowatą powierzchnię, którą pokryłam białą akrylówką (bo fiolety i ciapki nadal przebijały :-/) i dodałam trochę "rdzy" tuszem ;-))
Był to również mój debiut z pistoletem do kleju na gorąco - kompletnie nad nim nie panuję, wszystko było zasnute nitkami kleju :-DD Na szczęście wszystkie ozdoby trzymają się pewnie :-)
Like Ingvild, I embossed the tin. I used Antiquities Weather White powder - it gave a nice, rough surface which then I covered with white acrylic paint (as the colours were still visible) and added some "rust" with ink :-)
It was also my first time with a hot glue gun - I couldn't control it at all, everything was covered with glue threads :-DD Luckily all the embellishments stay where I put them :-))

 
 
Miłego weekendu! :-)
Have a nice wekeend!

33 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! Niezwykła! NIESAMOWITA metamorfoza! bajeczny świecznik :)Wszystko w nim takie delikatne, subtelne i doskonałe!

Unknown pisze...

Uwielbiam oglądać przemiany...ta jest bardzo udana!

Anna Zaprzelska pisze...

Maju, jest przepiękna!!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ cuuuudo!!!
Mistrzowska robota!
Jestem zachwycona :D.
o_0

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

cudeńko :)))

Ewelina pisze...

Bardzo mi sie podoba nowe wcielenie puszki!

laraferara pisze...

Magnificent transformacji! Delikatnie i pięknie.

coco.nut pisze...

przepięknie wyszło!!! uroczy i romantyczny świecznik :)

piaseiza pisze...

Wygląda świetnie, ta metamorfoza jest powalająca.

Gosik pisze...

super jest :D

Kamila pisze...

śliczna !! delikatna taka :)

ja z puszek na jedzenie mam nieustająco i non stop puszki po mleku ;) Nan H.A. - nr 3 aktualnie, hehe

a kleju w pistolecie na gorąco nawet nie próbuje ogarniać :)

buziaki.K.

noomiy pisze...

ło jej!!! Urocza jest! :)

Hogata pisze...

Prawdziwa metamorfoza! Cudo! :)

Nowalinka pisze...

Ale czadowa i jaka stylowa ta puszka teraz! Piękna robota :))

Unknown pisze...

przepięknie Ci wyszła!!!!

Magda Łuczak Art pisze...

Maju! przeurocze dzieło!

Unknown pisze...

Wow, ale cudeńko...

Agbar pisze...

Niesamowita metamorfoza... Dobrze, że sfotografowałaś koszmarną puszkę, bo nikt by nie uwierzył, że tak mogła wcześniej wyglądać:))

lilavati pisze...

to się nazywa zaczarowanie paskusdnej puszki:) cudny świecznik!

Yoanna21 pisze...

Fantastyczny recykling! Jestem pod wrażeniem!

monikajacka pisze...

przemiana doskonała:)))

Magdalena Deberny pisze...

Świetna!! I podziwiam że udało CI się ją znaleźć, bo kształt nietypowy...

malflu pisze...

Rewelacja bez dwóch zdań :-)

IWA pisze...

Śliczności!

Anonimowy pisze...

baaaaaaaardzo udana przemiana - śliczny świecznik - na pewno przy takiej świeczce to miły klimacik... ;)
odwiedź mnie, jeśli chcesz :D

shiraja pisze...

niesamowita przemiana zwykłej puszki. Dałaś jej drugie piękniejsze życie :) Pozdrawiam

Kasia pisze...

Ależ przepiękny świecznik! Bajeczna metamorfoza. Wygląda obłędnie :)

monia pisze...

Piękna, super pomysł z taką odnianą:)
Wygląda bosko

Alosha pisze...

Przepiękna puszka!
Cudne kolory, jakaż kompozycja!
Piękna odmiana :).

ekorodzina pisze...

Cudownie zimowo, aż mroźnie :)

Guriana pisze...

jest cuuudna!!!:))

Ludkasz pisze...

Cudny świecznik wyszedł:)

Asia pisze...

O rety jakie cudo!!! Nieziemskie :) Bardzo, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam