czwartek, 22 grudnia 2011

Już całkiem ostatnie / The Very Last Ones

Na sam koniec zostały mi jeszcze dwie karteczki dla Scrapgalerii, z pięknych papierów Authentique. Tym razem starałam się wykorzystać obie strony papierów, bo obie były ładne. Dlatego nie przepadam za dwustronnymi papierami - zawsze trzeba wybierać!
I have the last two Christmas cards to show - for Scrapgaleria, using beautiful Authentique papers. This time I focues on presenting both sides of papers, as both were equally attractive. That's why I don't like double-sided apeprs - you always have to choose!


 
 

 
 
 
Jak widać, wszystkie elementy podkleiłam na piance 3D, żeby lepiej je wyeksponować na wzorzystym tle - ale zmieściły się do kopert ;-)) 
As you can see, I mounted all the elements on the 3D foam, to take them out of the patterned background - but they still fitted into envelopes ;-))

 


Teraz jeszcze tylko końcówka porządków i pozostaje nam już tylko czekać na ubieranie choinki - u nas tradycyjnie dopiero w Wigilię, ale za to stoi do 2 lutego :-)
Now it's just some finishing touches of cleaning up and we're waiting for decroating the Christmas tree - we traditionally do it on Christmas Eve, but then we keep it until 2nd February :-))

16 komentarzy:

misz-masz barbary pisze...

kartki prześliczne :)
ja z papierami mam tak samo szkoda mi naklejać na bazę jak pod spodem jest jakiś wzór bo to takie marnotrawstwo jest jak dla mnie i choinkę też ubieramy w Wigilię a stoi prawie cały karnawał ;)
pozdrawiam i zdrowych, wesołych Świąt dla całej rodzinki

Scraperka pisze...

fantastyczne!!!!:)

skimmia pisze...

Lubię Twój styl :-)
kartki są śliczne :-)
pozdrawiam świątecznie

Zuzik pisze...

Piękne kartki!:-)
Ja również nie lubię papierów dwustronnych (szkoda mi drugiej strony), ale czasami się przydają - szczególnie przy kartkach z wywiniętym rogiem.
Pozdrawiam!:-)
Wesołych Świąt!:-)

Encza pisze...

Piękne kartki!

Anonimowy pisze...

radosnych Świąt! :)

Bellaidea pisze...

Kartki piekne a dwustronne papiery sa bez sensu bo i tak trzeba je kupowac podwojnie i nadal ich "szkoda".
Wolalabym aby byl wybor;)

ZUzanna pisze...

Piękne zakończenie serii świątecznej.. Cudowne są :)

ushii pisze...

Prześliczne!

Ale jak ty to robisz, że tak ładnie odbijają Ci się te stemple bombkowe? Mi zawsze troszkę nie do końca zachwycająco to wychodzi, nie chcą ze mną współpracować... albo tusz mam zły :)

A choinka u mnie tak samo - od wigilii do początku lutego :)

Wesołych Świąt!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Pięknbe i perfekcyjne!

Alicja w krainie papieru pisze...

cudne !!!!

Gocha pisze...

Wesołych, zdrowych i spokojnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku życzę - Gosia :)

Guriana pisze...

piękne karteczki!!:))
Kochana,Świątecznego czasu...pełnego spokoju, radości i spełnionych marzeń:))

Anna Zaprzelska pisze...

Maju! Dla Ciebie i Twoich bliskich, życzę spokojnych oraz radosnych Świąt Bożego Narodzenia; wypełnionych ciepłem i miłością!

Ludkasz pisze...

Piękne kartki:)

Unknown pisze...

Boskie...