niedziela, 8 lipca 2012

Coś pożytecznego / Something Useful

Tak jest temat kolejnego wyzwania, tym razem w Scrap Markecie. A ponieważ jestem praktykującym czytelnikiem ;-) nie miałam wątpliwości, co też by tu zrobić na takie wyzwanie :-))
This is the subject of the newest challenge, this time at Scrap Market. And as I am a practising reader ;-) I had no doubt whatsoever on what to make :-))



Jako, że dla mnie zakładka musi być płaska, niebrudząca i niekrzywdząca książki, nie dodałam zbyt wielu elementów. Jedynym szaleństwem jest chwost z perełkami ;-))
A perfect bookmark for me is a flat, clean and book-friendly one, thus I didn't use many elements. As a matter of fact the only fancy thing is a bunch of twine strips with pearls ;-))


A kto zgadnie, co teraz czytam? (po raz enty?) ;-)
Who can guess what I'm reading now (for the bazillionth time?) ;-))

5 komentarzy:

Unknown pisze...

The Lord of the Rings? ;-))

świetna zakładka,uwielbiam takie koralikowe dyndałki!

elpimpi pisze...

Cudowna zakładka! Oczywiście 'Władcę Pierścieni'! :-) ♥

aldonietka pisze...

nie ma to jak Tolkien na wakacjach! a ja tylko po polsku...ale z tym samym uwielbieniem!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję, dziewczyny :-))Macie rację, Tolkien :-)

Ludkasz pisze...

Superowa zakładka:)