niedziela, 2 września 2012

Z różanym tłem / With a Rose Background

Dziś kolejne dwie kartki, tym razem dla Scrapgalerii z wykorzystaniem tego samego arkusza z różami z zestawu Tilda Kitchen Garden.
Some more cards today, this time for Scrapgaleria, using the same paper from Tilda Kitchen Garden collection.


Pierwsza przeznaczona jest dla dobrego nauczyciela :-) Zestawiona z drobną żółtą krateczką daje wesoły, nieco rustykalny efekt:
The first one is dedicated to a good teacher :-) Combined with small yellow plaid gives a cheerful, slightly rustic effect:




Drugą natomiast, z okazji 5. rocznicy ślubu, połączyłam z papierem o wzorze drewna, jako, że rocznica ta nazywana jest drewnianą ;-) To zestawienie wydaje mi się bardzo romantyczne:
The other one is for the 5th wedding anniversary. I added some wood design paper, as this anniversary is called a "wooden" one ;-) I think this combination is more romantic:



Papier różany przycięłam tak, by kompozycja kwiatowa w narożniku płynnie przechodziła we wzór na papierze :-) Serduszka zaś wydają mi się idealne na rocznicę - splecione jak obrączki, a jednak coś innego :-)
I cut the rose paper so that the flowr composition smoothly merges into the paper desing :-) I think those metal hearts are perfect for an anniversay symbol - intertwined like wedding rings, yet something different :-)


Miłego popołudnia :-)
Have a nice afternoon :-)

7 komentarzy:

paauliska pisze...

piękne i delikatne

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczne obydwie :))

vivi22 pisze...

bardzo ładne karteczki. Ta na 5 rocznicę to chyba dla mnie bo z mężem we wrześniu właśnie 5 rocznicę będziemy obchodzili... Eh czas leci...

Avrea pisze...

świetna ta dama ;)
pozdrawiam
Ag

piaseiza pisze...

Rocznicowa przepiękna!

Marta pisze...

Obie cudowne, ale rocznicowa rzuca na kolana.

Sylwia-eR pisze...

Śliczne obie,ale druga- ach...