wtorek, 27 listopada 2012

Ślubna historia jednego papieru / A Wedding Story of A Paper

Jak zwykle we wtorek, mam pracę dla Craft4You. Tym razem w ramach cyklu "Historia jednego papieru" projektantki C4Y pracują z arkuszem Damask or Flourish z kolekcji Documented. Bardzo lubię te papiery - moje ulubione kolory i wzory, pasujące na każdą okazję. Kolekcja po prostu dla mnie stworzona! :-) Z prawdziwą więc przyjemnością zrobiłam poniższy exploding box:
As always on Tuesdays, I have some inspiration for Craft4You. This time within our monthly series "The Story of A Paper" C4Y designers work with the Damask or Flourish paper from the Documented collection. I love these papers - my favourite colours and designs, perfect for any occassion. The collection simply made for me! :-) So with the greatest pleasure I created the following exploding box:


Tym razem elegancki damask, kwiaty i koronkę połączyłam z motywem zeszytowej kratki, co dało ciekawy, nieco rustykalny efekt.  Jeden z kwiatów na wieczku zrobiłam sama, według tego kursu:
This time I combined the elegant damask, flowers and lace with the notebook grid motif, which resulted in an interesting, slightly rustic look. I also made one of the flowers on the lid, following this tutorial:


Wnętrze bez większych zmian :-)
No major changes inside the box :-)






I jak zwykle, torcik w centrum:
And as always, a "cake" in the centre:


Czas na kawę do tego tortu ;-) Miłego popołudnia!
Time for a coffee with the cake ;-) Have a nice afternoon!

10 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Właśnie zrobiłam sobie kubek gorącej, aromatycznej herbaty :)
Cudowne pudełko, tort-dopieszczone do ostatniego szczegółu.
Zastosowałaś przepiękny odcień tuszu do cieniowania brzegów, pasuje jak ulał.
pozdrawiam
MZ

Kasia B. pisze...

Przepiękne pudełko, niezwykle eleganckie i szykowne dopieszczone w każdym szczególiku
jestem zachwycona :)
Pozdrawiam :)

Bea pisze...

o tak! pasuje tu kawa ;)
mniam!
Pyszny tort!

Zielonooka pisze...

śliczne pudełeczko a torcik bezowy wygląda jak prawdziwy mmmmmmniam:)))

vivi22 pisze...

pudełeczko śliczne i cudne a torcik taki, że mam ochotę na kawałeczek :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Cudne pudełko w super klimacie a torcik wygląda apetycznie . Nic tylko się przysiąść z kawusią :))

bossanova pisze...

piękne pudełeczko, zwłaszcza torcik podziwiam :)

Barbara pisze...

Pierwsze ,co mi wpadło to oka to te kwiaty na wieczku...mogłam się spodziewać ,że to Twoje wytwory-cuda !!!

[Kasia] pisze...

Ja to zawsze z rozdziawioną buzią oglądam Twoje dzieła ;-)

zetkaArt pisze...

Coś pięknego - chciałaby kiedyś zrobić taki cudowny box.