piątek, 1 listopada 2013

Życzenia szyte na miarę / Best Wishes Made To Measure

Dzisiaj ruszyło kolejne z comiesięcznych wyzwań Lemonade. Tym razem Anuszka zaproponowała dowolną pracę kojarzącą się z szyciem. Jako, że szyję głównie na papierze, przygotowałam taką karteczkę:
Today a new monthly challenge started on the Lemonade Challenges blog. This time Anuszka assignes any creation associated with sewing. As I mostly sew on paper, I created the following card:


Wykorzystałam tekturowego manekina, guziki, miniaturowe nożyczki oraz motyw patchworku:
I used a cardstock mannequin, buttons, mini scissors and a patchwork motif:


Do tego urocze różyczki na tiulu z Lemoncraft, napis z mojego ulubionego zestawu mini napisów i papierowe różyczki z brokatem:
I also added charming tulle roses from Lemoncraft, the sentiment form my favourite mini sentiments set and paper roses with glitter:


Jak zwykle, jest dość przestrzennie:
As usually, the card is quite dimensional:


Zapraszam do udziału :-)
Do join in on the fun :-)


10 komentarzy:

J.Dark pisze...

Po prostu idealna pod każdym względem, rewelacyjna! :))

[Kasia] pisze...

Lubię takie szyciowe motywy :)

Joy pisze...

Super śliczne, piękne warstwy i zszyte kawałki papieru też świetnie się komponują!

Kasia Udalska pisze...

Jest cudna, a te malusie nożyczki są przeurocze :D Piękna kartka! :)

mapowska pisze...

Jaka śliczna! Wszystko do siebie pięknie pasuje i się uzupełnia :)

Unknown pisze...

Jak zwykle przecudna praca :)

artiza pisze...

super...:)

Grejsi pisze...

Urocza karteczka!

Unknown pisze...

Umarłam, i jestem w niebie?
Oj, dawno żadna kartka aż tak mnie nie zachwyciła. Prawdziwe CUDO wyczarowałaś :)
Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na 'jesienne candy' na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

Ludkasz pisze...

wow,pieknie:)