środa, 9 kwietnia 2014

Mini poradnik życiowy ;-) / A Mini Life Guidebook ;-)

Jak każda mama, chciałabym przekazać swoim dzieciom wskazówki, które uczynią ich życie łatwiejszym i pozwolą uniknąć niepotrzebnych błędów. Oczywiście, domyślam się, że jak każde pokolenie, będą mieli w nosie mądrości rodziców ;-)) ale może chociaż spodoba się im albumik, który przygotowałam na mój post dla Craft4You :-)
Like every mom, I'd like to pass so much advice to my kids to make their lives easier and let them avoid unnecessary mistakes. Of course, I suppose they won't care much about parents' wisdom ;-)) but I hope they'd like at least this mini I made for my post for Craft4You :-)


Album powstał na bazie kopert kraft A6, okładki zrobiłam sklejając bazy kartek 12x17 cm. Zawieszka na sprężynie wskazuje na treść ;-)
The album is based on A6 kraft envelopes, and the covers are made from 12x17 cm kraft card bases glued together. The charm on the wire suggests the contents ;-)




Motywem przewodnim są "złote myśli" ze stempli i papierów Kaisercraft, umieszczone na każdej karcie. Stemple Curiosity odbiłam na kartonie kraft, wycięłam i podkolorowałam wszystkie czasowniki białym żelpenem:
Various sentiments from Kaisercraft papers and stamps, placed on each page, make the leitmotif of my mini. I stamped the Curiosity stamps on kraft cardstock, cut them out and coloured all verbs with white gelpen:





Nie chciałam obcinać niektórych zdjęć, więc dodatki są naklejone bezpośrednio na nich, oczywiście nietoksycznym, bezkwasowym klejem:
I didn't want to trim some of hte photos, so I placed teh embellishemnts directly onto them, of course with a non-toxic acid free glue:





Ostatnią kopertę pozostawiłam w częściowo kopertowej formie ;-)) Całość zdjęcia widoczna jest po odchyleniu klapki:
I left the last envelope in a partially envelope form ;-)) The full photo is visible after lifting the flap:



I końcówka:
And the end:



Cieszę się, że dotrwaliście aż dotąd :-) Miłego dnia!
I'm so happy you got here with me :-) Have a nice day!

11 komentarzy:

Dobra pisze...

Cudowny albumik, pięknie wykonany.

Chimera pisze...

Wspaniały album i ile mądrych rzeczy przekazuje :)

piaseiza pisze...

Fantastyczny album!

Hogata pisze...

Wspaniała całość! Piękne wykonanie i mądre przesłania :)

Bea pisze...

Świetny!!!

Fiołeczek pisze...

Majeczko, urocze arcydzieło ;)

Daria pisze...

Cudny, ciężko by było nie dotrwać do końca, nie mogłam oderwać wzroku :)

musli pisze...

Fajny :) zahacza lekko o steampunkowy klimat więc od razu się w nim zakochałam! :D
genialny :)

http://musssli.blogspot.com

Agnieszka Korman pisze...

Świetny!

artiza pisze...

Och jak ja lubię bywać w Twoim wirtualnym świecie....

perelka111 pisze...

fantastyczny album:)