wtorek, 15 lipca 2014

Jedziemy nad morze :-) / We're Going By The Sea :-)

No, teraz właśnie :-) Po kilku latach przerwy znów mamy nadzieję powdychać jodu i pogmerać nogami w piasku ;-)) Mam nadzieję, że ten post się ładnie sam opublikuje, bo będzie duuuuuużo zdjęć. A to za sprawą albumiku, który na zdjęcia z wyjazdu przygotowałam na cudnie morskiej kolekcji Maja Design Life by the Sea i pokazałam w moim dzisiejszym poście:
Now, while you're reading this :-) After a few years' break we hope to breathe some iodine and fumble in the sand with our feet ;-)) I hope this post will publish itself nice as you're about to see a loooot of photos and that's because of the mini I prepared for photos of the vacation we're going on, using gorgeously marine collection Life by the Sea by Maja Design and shared in my today's post:




Album bez zdjęć, dlatego to wersja wstępna ;-) Ale myślę, że taką też warto pokazać, choćby dla piękna papierów. 
Album is of course without photos inside, so it's kind of a beta version ;-) But I think it's still worth sharing, if only for the beauty of papers.


Radzę teraz zrobić sobie kawkę i usiąść wygodnie ;-) Gotowi na lawinę zdjęć? 
I do suggest making yourself a cup of coffee now and then sitting comfortably down ;-) Ready for a ton of photos?









A najbardziej cieszy mnie to, że ucięłam kawałki tylko z dwóch całych papierów, cała reszta to ścinki! :-) Wykorzystałam nawet najmniejsze kawałeczki, o tak: a to na małe flagi:
I'm most happy about the fact I cut off pieces of only two whole sheets, all the rest were scraps! :-) I used up even the smallest bits, like so: for small flags:


...a to na mini banner:
...or for a tiny banner:


...a to na końcówkę taga, który udaje, że reszta chowa się pod papierem ;-)
...or for the end of a tag that pretends the rest is hidden under the paper ;-)


Nie wyrzuciłam nawet paseczka szerokości 3 mm LOL
I didn't even throw away a strip of paper 3 mm wide LOL


Mam nadzieję, że niedługo album zapełni się fotkami i wtedy ostatecznie go ozdobię :-)
I hope to fill it with photos soon and then finally embellish it :-)

8 komentarzy:

iluszka pisze...

Udanego wypoczynku, a album zachwyca każdym detalem - cudeńko!!!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękny album. Oby Wam pogoda dopisała :) Udanego odpoczywania :)

artiza pisze...

fantastyczny...

KaroDeco pisze...

Jest śliczny, no i oczywiście idealnie wtapia się w morski klimat ;)
udanego wypoczynku :)

sajciastyczna pisze...

jejku, jest naprawdę genialny!

IWA pisze...

Jest rewelacyjny! Oby klimat nadmorski dopisał wakacyjną pogodą, a wypoczynek był udany!

RosaliaArt pisze...

piękny album. któż nie kocha takich morskich klimatów

Ludkasz pisze...

Rewelacyjny albumik:)Baaaaaaardzo mi się podoba:)