sobota, 23 maja 2015

W gościnie na blogu Berry71Bleu / Guest Designing for Berry71Bleu

Dzisiaj mam wyjątkową przyjemność gościć na blogu wyzwaniowym Berry71Bleu. Przemiła Denise poprosiła mnie o inspirację do cudnej tablicy nawiązującej do Dnia Matki:
Today it is my greatest pleasure to guest design for the challenge blog Berry71Bleu. Sweet Denise asked me for an inspiration sample to the gorgeous May moodboard that refers to Mother's Day:


A oto, co przygotowałam:
Here's my take on the moodboard:


Zainspirowana tablicą, użyłam czarno-białą fotkę, pastelową kolorystykę i "matczyną" tematykę. Ale zanim zabrałam się do pracy, musiałam...zjeść czekoladki ;-))
Inspired by the moodboard, I used a b&w photo, pastel palette and the "motherly" theme. B ut before I could start creating, I had to...eat some chocolate pralines ;-))


...i stąd się wziął kształt mojej ramki :-) Pozostało tylko ją ozdobić. 
...and thus the shape of my altered frame :-) I only needed to decorate it a bit:


Tytuł to Scrapińcowa tekturka:
The title is a Scrapiniec chipboard:


A tu oryginalna, stara tarcza zegarkowa:
Here's an original vintage watch face:


Użyłam papierów i dodatków Lemoncraft i ozdób Primy:
I used Lemoncraft and Prima papers and embellies: 


Dodałam też ozdobny chwost:
I also added a decorative tassel:


A tak wygląda w naszej mini galerii :-)
And here it is, in our mini gallery :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

6 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wygląda pięknie. Pastele, które uwielbiam, kwiaty, które kocham, delikatność w każdym detalu, romantyczność i miłość biją od tej ramki!

Amy Sheffer pisze...

Oh my goodness, what a beautiful tribute to motherhood and a lovely keepsake!

Denise van Deventer pisze...

Your frame is just beautiful Maja! I didn't even know that it was a chocolate box...and Milka to top it off! LOL...we loooooove Milka, but only find a few products here, not like in Europe!!!! But back to the project...I really love the soft and gorgeous styling...makes for a gorgeous and precious frame! Thanks so much for Guest Designing for us at Berry71Bleu! ;-) Much appreciated! xx

a.le kartka pisze...

Przepiękna ramka - taka od serca:) dosłownie i w przenośni.

Handmade By Doris pisze...

Przepiękne serducho :)
Gratuluję :)

Ludkasz pisze...

Cudna rameczka:) Gratuluję gościnnych występów:)