niedziela, 3 stycznia 2016

Darling - Blue Fern Studios

Mam ogromną przyjemność przedstawić Wam moją pierwszą pracę dla Blue Fern Studios - layout do comiesięcznego wyzwania z mapką.
I have the great pleasure to share my first DT creation for Blue Fern Studios - a layout for the monthly sketch challenge.


Jak zwykle, starałam się wiernie oddać kompozycję mapki, dobierając przy tym moje ulubione turkusu z dodatkiem bieli i złota:


Tekturki pokryłam pudrami do embossingu: błyszczącym złotym i piaskowym:
I covered the chipboard elements with embossing powders: glittering gold and sand:




Polecam obejrzenie prac moich koleżanek z DT na blogu Blue Fern Studios!
I do recommend checking out my DT friends' samples on the Blue Fern Studios blog!

1 komentarz:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Piękny jak zawsze :)