czwartek, 18 lutego 2016

Couture Inspiration - Blue Fern Studios

Na mój post dla Blue Fern Studios przygotowałam też projekt z kategorii "off the page" - ramkę z przepiękną tekturką w roli głównej:
For my post for Blue Fern Studios I also created an OTP project - a frame with the beautiful chipboard as the main motif:


Wykorzystałam tę samą technikę mozaiki/witrażu jak przy layoucie, by uzyskać urozmaicony wygląd manekina:
I used the same mosaic/stained glass technique as with the layout to get an interesting look of the mannequin:


Tekturkę umieściłam na warstwowym tle - pomiędzy postarzone papiery włożyłam gipiurowe koronki, a na tle odbiłam jeszcze medalion i niektóre jego elementy zastąpiłam przestrzennymi ozdobami:
I placed the chipboard on the layered background - I tucked guipure lace in between the papers. I also stamped a dangle medallion on the background and put some dimensional embellies on top:


Na koniec przedłużyłam tren sukni kompozycją kwiatową. Na spryskanym czarną mgiełką passepartout umieściłam tekturkowy napis-tytuł:
I added a flower cluster to the dress train. I also placed my chipboard title on the passepartout that I sprayed with black mist:


Na blogu BFS jest szczegółowa lista wykorzystanych materiałów. Miłego dnia :-)
You can find detaild supply list on the BFS blog. Have a nice day :-)

Brak komentarzy: