czwartek, 10 marca 2016

Wiosennie / Spring Card

W the ScrapBerry's też mamy wyzwanie :-) W marcu należy wykonać pracę w wiosennym klimacie. Użyłam papierów z przepięknej, delikatnej kolekcji Butterflies i różnych dodatków i tak powstała ta kartka:
There's a challenge in the ScrapBerry's too :-) The March task is to create a spring-themed project. I used papers from the beautiful, delicate Butterflies collection and various embellishments to make this card:


Ułożyłam warstwowo papiery z małego pada, by wzory były lepiej widoczne na małej powierzchni. Dodałam tekturki, kwiaty i kryształkowe gałązki:
I layered papers from the small pad so that the designs are better visible on a small space. I added chipboard pieces, flowers and crystal twigs:



Wzór tła podkreśliłam liquid pearls i dodałam kryształki na klatce dla odrobiny blasku :-)
I accented the background patern with liquid pearls and added some crystals on the birdcage for a bit of shine :-)


Na blogu ScrapBerry's znajdziecie też piękne prace moich koleżanek z DT - zachęcam też do udziału w wyzwaniu!
Visit the ScrapBerry's blog to see my DT friends' beautiful creations - and join us for the challenge!

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

śliczna !!

IWA pisze...

Ale ślicznotka!