sobota, 16 lipca 2016

Stillness - Blue Fern Studios

Nadeszła pora na mój comiesięczny post inspiracyjny dla Blue Fern Studios. Tym razem przygotowałam trzy layouty z najnowszych kolekcji. Oto pierwszy z nich, świeży jak letnia bryza, pachnący wakacjami ;-)
It's time for my monthly post for Blue Fern Studios. This time I created three layouts using the latest collections. Here's the first one, fresh as summer breeze, feeling like holidays ;-)


Z kolekcji Tranquility wybrałam papiery z moim ulubionym motywem desek i ułożyłam z nich tło. 
From the Tranquility collection I selected my favourite woodboard patterns and arranged them in the background.


Dodałam kwiaty, muszelki, brokat i gazę...
I added flowers, seashells, glitter and cheesecloth...


...i sporo tekturek pokrytych pudrami do embossingu:
...and lots of chipboard pieces covered with embossing powders:


Dokładny spis materiałów znajdziecie na blogu BFS. Miłego dnia :-)
You will find the detailed supply lisst on the BFS blog. Have a nice day :-)

2 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

świetny, fajne papierki, fajnie wszystko współgra kolorystycznie, podziwiam i pozdrawiam :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :) Faktycznie, papiery są świetne, aż szkoda, że niedostępne w Polsce :(