środa, 6 lipca 2016

Wakacyjnie / /Summertime

Dzisiaj kolejny "wodny" layout, który przygotowałam na mój post dla Maja Design
Today I have another "watery" layout to share that I created for my post at Maja Design's:


Layout powstał z najnowszej kolekcji Maja Design, Summertime :-) Ten konkretny arkusz ma w narożnikach róże i...rower, który raczej nie pasował do żeglarskiego zdjęcia ;-)) I tak papier wyznaczył kompozycję, zakryłam powiem niepasujące motywy, pozostawiając te, które z wodą się kojarzą.
I created the layout using Maja Design's latest collection, Summertime :-) This particular sheet has roses and...a bicycle printed in the corners, and they did not match my sailing photo ;-)) and so the paper defined my design as I covered the unwanted motives leaving only those that fit. 



Wykorzystałam też nadruk jako tytuł :-)
I also used the printed word for the title :-)


Pod zdjęciem zaś umieściłam tagi i skrawki papierów:
I matted the photo with cut out tags and pieces of papers:


Jestem po prostu zakochana w tych papierach! :-) Pomimo, że to kolekcja tematyczna, nadaje się na wiele różnych okazji, nie tylko do letnich projektów. A czy pamiętacie, że właśnie tę kolekcję możecie u mnie wygrać? Koniecznie skorzystajcie z tej okazji!
I'm simply in love with these papers! :-) Though it's a themed collection, it's perfect for many occasions, not only for summer projects. And do you remember you can win it here on my blog? Do join in the fun!

2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Pięknie wyszedł Ci ten LO :) Śliczne, morskie dodatki :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Asiu :) Jakoś tak dziwnie, najfajniej wychodzą mi morskie prace, chociaż do morza 700 km ;)