poniedziałek, 6 lutego 2017

Wyzwanie z sercem :-) / The Heart Challenge :-)

...ruszyło w Lemonade :-) Jak sama nazwa wskazuje, w lutym inspirujemy się motywem serca, które u mnie znalazło się na walentynkowej kartce:
...just started on the Lemonade blog :-) As the name suggests, in February we are inspired by the heart motif which I placed on a valentine card:


Serduszko ułożyłam z cieniowanych różyczek, które korespondują z różowym papierem w tle. Kompozycję wypełniłam brokatowymi i białymi kropeczkami:
I arranged the heart shape using two-tone mini roses that correspond to the pink paper in the background. I filled the design with glitter and white dots:


Stempel z motywem szwów posłużył do stworzenia ramki wokół brzegów, podobnie jak napis białej dla kontrastu z "lnianym" tłem:
I used the faux stitch stamp to make a frame along the edges, white as the sentiment is, for a better contrast against the "linen" background:


Taką biel można osiągnąć dzięki białemu pudrowi do embossingu w wersji do detali - dzięki temu nawet drobniutka czcionka jest nadal czytelna :-)
This super-white effect is due to a detail embossing powder - I really like that the small font is stil pretty well visible :-)


Stwórzcie pracę z motywem serca i zgłoście ją na wyzwanie, nagroda czeka :-)
Create a project with the heart motif and join our challenge, the prize awaits :-)

10 komentarzy:

mosia pisze...

Ależ cudna! Taka skromna ale zachwycająca!

Sylwia-eR pisze...

Podziwiam..Jak pięknie odbiły się stemple...

Ewelina Nowak pisze...

przepiękna :) pozdrawiam

OriBella pisze...

Śliczna kartka, przyciąga wzrok:) Kapitalne te przeszyciowe stemple, a ja myślałam, że to maszyna do szycia poszła w ruch ;)

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękna !! Cudny jest ten materiał i te białe napisy czad !!!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
Sylwia - to prawda, Lemonadowe stemple są bardzo wyraźne, sama byłam zaskoczona, że po embossingu nadal są czytelne, a literki mają 2 mm! :)
Oribella - maszyną chyba nie wyszłoby mi tak malowniczo :D

LiOnka pisze...

Kartka jest śliczna! A stempel nie wygląda jak stempel tylko jak realne przeszycia:)

a.le kartka pisze...

Embissing robi wrażenie, bialy puder doskonale sprawdzil sie na plociennym papierze. Doskonała kartka!

IWA pisze...

Prosto.. ale za to prosto w serce!

kigabet vel Ki pisze...

cudo!