piątek, 8 września 2017

Mr. Handsome - My Creative Scrapbook

Z pomocą półtora arkusza udało mi się uciec od żółto-pomarańczowej palety wrześniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook ;-) Wykorzystałam też pasujące kolorystycznie kwiaty, a wizualne luki uzupełniłam wyciętymi wykrojnikami białymi elementami:
Thanks to one and a half paper I managed to avoid the yellow-orange palette of the September Limited Edition kit from My Creative Scrapbook ;-) I also used all the matching flowers from the kit, and filled the visual gaps with white die cut elements:


Żeby nieco "rozmnożyć" kwiaty, przecięłam dwa na pół ;-) Tytuł z białych piankowych naklejek, stempel w tle i nieco brokatowych chlapań dopełniło całości.
To "multiply" the flowers I cut two of them into halves ;-) I completed my design with white foam letters title, background stamping and some glitter splashes:





Layout nr 4 jest na razie tajny ;-) dlatego jutro zapraszam na oglądanie kartek - bo przecież nie mogłam tak po prostu wyrzucić resztek! :-)
Layout no. 4 is secret for now ;-) and so tomorrow I'll be sharing some cards - I couldn't just throw away the leftovers, right? :-)