sobota, 2 września 2017

Say Cheese!

Dzisiaj coś, czego chyba jeszcze u mnie nie było - Project Life na layoucie ;-) PL to zupełnie nie moja bajka, nie ten styl i najczęściej kolorystyka - ale co zrobić, kiedy jednak takie papiery się znajdą w zasobach? Oddać komuś, albo spróbować się zmierzyć z tematem naginając jak się da do siebie ;-) I efektem takich właśnie zmagań jest mój dzisiejszy projekt dla Scrapki.pl:
Today I'm sharing something I guess I'd never shared before - Project Life in a layout ;-) PL is totally not my story, the style and most often the colours either - but what can you do if such papers ar in your stash anyway? Well, give them to someone or just try to handle the problem, adapting as much as you can ;-) And the result for my struggle is my today's project for Scrapki.pl:


Kolekcja Simple Stories Say Cheese III najlepiej pasuje do oprawy zdjęć z Disneylandu, bo motywem przewodnim jest Myszka Miki ;-) A że akurat w Disneylandzie nie byliśmy, to wystarczyć musiały zdjęcia z polskiego podwórka, za to najmłodszy gentleman jak najbardziej w temacie ;-)
The Say Cheese III collection by Simple Stories is best for scrapbooking photos of some Disneyland trip, as Mickey Mouse is the main motif ;-) But since I actually never was to Disneyland, photos of a Polish backyard had to suffice, at least the youngest gentleman fits the theme ;-)


Karty do PL wycięłam z arkuszy i ułożyłam jako wzór i jednocześnie journaling na białym kartonie. Aby zaś nie wydawały się zbyt płaskie, niektóre elementy podkreśliłam brokatem:
I cut out the PL cards and arranged them on a white cardstock background as my pattern and journaling at the same time. And to make them pop out a bit I accented some details with glitter:


Za ozdoby posłużyły mi naklejki z kolekcji, które najpierw nakleiłam na kartonie i wycięłam, żeby wygodniej było je podkleić na piance i dodać nieco przestrzenności:
For embellishments I used stickers from the collection. I first placed them on cardstock and cut out so that it was easier to mount them on foam dots for some dimension:


Na koniec dodałam kropeczki z kolekcji i trochę złotych cekinów - mężczyźni wszak uwielbiają błyszczeć ;-))
For the finishing touch I added enamel dots from the collection and some golden sequins - men love to shine after all ;-))


Listę materiałów podlinkowanych do sklepu znajdziecie na Scrapkowym blogu.
A jak Wy używacie materiały do PL? Zgodnie z planem, adaptujecie czy też w ogóle Was nie interesują?
Visit the Scrapki blog for a list of supplies linked to the store.
How do you use PL supplies? As they are supposed to be used, or do you adapt them or just don't use at all?

4 komentarze:

fussia pisze...

Wyszło super :)

Projekt Papier pisze...

fantastyczny LO, musisz częściej odgrzebywać te odkładane na bok kolory i wzory :) jestem zachwycona!! :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)

Magda Łuczak Art pisze...

Nie Twoja bajka??? Nie do wiary :) Pięknie wyszło!
P.S. Ja zawsze wykorzystuję karty PL zupełnie inaczej niż są przeznaczone ;) Głównie w kartkach :)