poniedziałek, 18 września 2017

Turkusowy ślub / Turqouise Wedding

Niedawno do sklepu Scrapki.pl powróciły piękne kwiaty Petaloo - i dlatego na kartce, który przygotowałam na mój post pojawił się cudny turkusowy kwiat z kolekcji Botanica Blooms:
Recently, beautiful Petaloo flowers returned to Scrapki.pl store - and so I included a gorgeous turqouise Botanica Blooms collection flower in my card for my DT post:


Kartka powstała z kolekcji Gossamer Blue od Lemoncraft, do której dopasowałam kolorystycznie kwiaty. Perłowe zawijasy podkreśliłam perełkami w płynie:
I made the card using the Gossamer Blue collection by Lemoncraft, to which I added flowers matching in colour. I also acecented the pearl swirls with golden liquid pearls. 




Ze względu na przestrzenność kartka wymaga pudełka - u mnie jak zwykle Latarnia Morska, ozdobione washi tape:
Due to its dimension the card requires a box - as usually I used the one by Latarnia Morska, decorated with washi tape:


Na Scrapkowym blogu znajdziecie listę materiałów. Miłego dnia :-)
Visit the Scrapki blog for a list of supplies. Have a nice day :-)

9 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna ...uwielbiam turkusy!

Black Cat pisze...

Śliczna kartka, pięknie skomponowane dodatki z papierem i perełki. Uwielbiam je na kartkach.

RosaliaArt pisze...

wspaniała, przywiała letnie wspomnienia

ewinka Nowa pisze...

Cudna i elegancka kompozycja ,perełki mnie zachwyciły i te turkusy :-D

Magda Łuczak Art pisze...

Idealna ♥♥♥

a.le kartka pisze...

Doskonała! Elegancka i jednocześnie nietuzinkowa przez tak fantazyjnie wywinięte papiery :)

karolina jeżak pisze...

Moja ulubiona kolorystyka! Piękna praca... :)

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękna :) Cudne są te kolory !!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-) Kolory to również moje ulubione :-)