wtorek, 31 października 2017

Gratulacje! / Congratulations!

Jak tu połączyć gratulacje z okazji habilitacji w tematyce przetwórstwa jabłek z pasją biegacza? Takie bowiem motywy miały znaleźć się na humorystycznej kartce dla pewnego pana. Oto, jak sobie poradziłam z tym wyzwaniem :-)
How to combine congratulations on a habilitation dissertation on apple processing with a running passion? Those were the motives I wa supposed to include in a cheerful card for a certain gentleman. Here's how I tackled the task :-)


W tle ułożyłam scenkę mety z datą habilitacji na bannerze i motyw biegnącego jabłka w birecie z dyplomem w dłoni, przerywającego wstęgę. 
I arranged a scene in the background with the habilitation date on the banner and added an image of the running apple in a biretta on its head and a diploma in its hand, tearing the finish line.



Jabłko naszkicowałam ołówkiem, pokolorowałam tuszami i po wyschnięciu obrysowałam kontury cienkopisem i wycięłam. Umieściłam poszczególne elementy na kosteczkach, by uzyskać przestrzenną kompozycję. Tekturowy napis embossowałam złotym pudrem, a na koniec dodałam brokatowe kropeczki jako konfetti :-)
I first sketched the apple with a pencil, coloured with Distress inks and after drying traced the edges with a thin pen and cut the image out. I mounted some elements on foam dots for a dimensional effect. I embossed the chipboard sentiment with golden ep and added some glitter dots as confetti :-)


Do kartki dołączyłam pudełko, które miało również reprezentować bukiet kwiatów ;-) dlatego też ułożyłam na wieczku kompozycję z kwiatów w kolorach kartki, dodałam mini owoce i wstążkę oraz tę samą złotą wstęgę, co na kartce, by stworzyć pasujący komplet:
I also added the card box that was supposed to act as a flower bouquet representation ;-) and so I arranged a flower cluster on the box lid in matching colours, added some mini fruit and dotted ribbon and the same golden ribbon as is on the card to make a set:


Pudełko oczywiście Latarni Morskiej, sztywne i grube na tyle, by bez obaw pracować z klejem na gorąco ;-)
Ja jestem zadowolona z efektu - a Wam jak się podoba?
The box is of course by Latarnia Morska, stiff and thick enough to safely work with hot glue gun ;-)
I'm pretty happy with the result - and how do you like it?


 Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

ŚwiatMagii pisze...

Rewelacja

Chimera pisze...

Super sobie poradziłaś, kartka jest świetna :)

a.le kartka pisze...

Zadanie wydawało się karkołomne, ale efekt jest znakomity!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! To prawda, chyba jeszcze nie miałam tak różnorodnego projektu ;-)