środa, 25 października 2017

Jaki ojciec, taki syn / Like Father, Like Son

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout z jedną z moich najbardziej ulubionych kolekcji, Denim & Friends. Nie tylko jest świetna do wszelkich męskich projektów, ale i paleta kolorystyczna idealnie pasuje do zdjęć mojego młodszaka, dumnego jak paw z takiej samej koszulki, jak ma tatuś :-))
For my today's post for Maja Design I created a layout featuring one of my most favourite collections, Denim & Friends. It's not only great for any masculine project, but also its colour palette perfectly matches the photos of my younger one so happy and proud about having hte same t-shirt as his daddy :-))


Ułożyłam warstwowo papiery w tle:
I layered the papers in the background:


...dodałam tytuł ułożony z naklejek, a zdjęcia podniosłam nieco na tekturkowych gwiazdkach:
...I added the stickers-arranged title and mounted my photos a bit on chipboard stars:



Pozostałe dodatki to nieco metalowych ozdób i oczywiście kwiaty :-) 
Other embellishments include metal charms and of course flowers :-)


Dodałam również kilka kolorowych kamyczków, bo przecież faceci uwielbiają błyszczeć ;-) Ale żeby nie było za słodko, na koniec dodałam tu i ówdzie kilka chlapnięć czarnym tuszem:
I also added some crystal stones, guys love to shine after all ;-) But not to make it too sweet, I splashed some black ink here and there:


Ja jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego - a Wam jak się podoba?
Spis materiałów znajdziecie na blogu MD :-)
Miłego dnia!
I'm pretty happy with the result - how do you like it?
Visit the MD blog for a full list of supplies :-)
Have a nice day!

2 komentarze:

Chimera pisze...

Świetny jest, z charakterem, super połączyłaś kolory :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo, Chimero :-)