środa, 8 listopada 2017

Sweet Little Friend - My Creative Scrapbook

To już ponad pół roku, a my wciąż wspominamy naszą słodką puchatą kuleczkę...
It's been over half a year, but we still reminisce our sweet furry ball...


W tle najpierw dodałam wzór koronkowej serwetki z maski i dodałam akwarelowe plamy w zielonym, różowym i złotym kolorze. 
I first added a doily pattern in the background using the kit stencil and then painted some green, pink and golden watercolour:


Następnie dodałam kwiaty przestrzenne i wycięte z jednego z arkuszy, a tytuł ułożyłam z piankowych literek i naklejek.
Then I added flowers: dimensional and cut out from one of the papers, and arranged the title using foam letters and chipboard stickers:





I to już wszystkie layouty listopadowe, a jutro zapraszam jeszcze na kartki z resztek ;-)
That makes the last post on November kit layouts, drop by tomorrow for some left-overs cards ;-)

1 komentarz:

Ann pisze...

Piękny scrap :)