środa, 31 stycznia 2018

Celebruj życie / Celebrate Life

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout z najnowszej kolekcji, Celebration:
For my today's post for Maja Design I created a layout using the latest release, the Celebration collection.


Wybrałam jasne, kremowe wzory ze szczyptą brudnego różu - bo róż też jest dla chłopców ;-)) Ułożyłam warstwy, popsikałam mgiełkami w pasujących kolorach, dodałam kwiaty, motyle i tarczę zegara - mają przypominać, że czas płynie i nie warto marnować żadnej chwili!
I selected light creme patterns with a touch of mauve pink - pink for boys too ;-))
I layered pieces of papers, sprayed with mists in matching colours, added flowers, butterflies and a chipboard clockface - they are to remind that time flies and it's important not to waste any moment!




Bawełniana tasiemka drukowana w złote piórka i brokatowe kropki dają nieco blasku - wszak o świętowanie życia chodzi ;-)
Cotton ribbon with printed golden feathers and glitter dots add some shine - after all, it's about celebration ;-))


Spis materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies.
Have a nice day!

2 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

dla mnie zawsze byłaś, jesteś i będziesz mistrzem kwiatów w "męskim" wydaniu mrrrr

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Ki!