czwartek, 26 listopada 2009

Pierwsze Święta Kuby / Kuba's First Christmas

...a jednocześnie mój najbardziej niewierny lift ;-)) Zmieniłam nie tylko kolory, ale i stylistykę - bo oryginał, praca Piradee, to znowu nie moja bajka. Oryginał oraz kolorowe interpretacje pozostałych dziewczyn z Piaskownicy można obejrzeć tutaj.

...and my least exact scraplift ;-) I changed not only colours, but also teh style - as the original LO by Piradee is not "my story" again. Have look at the LO and other Piaskownica girls' interpretations here.








4 komentarze:

madebyviva pisze...

Ano całkowicie odmieniłaś, ale dzięĸi temu wyszło przepięknie, tak po Twojemu i tak magicznie świątecznie, więc idealnie pasująco do tematu tego scrapa. Bardzo mi się podoba, a bodziak Kuby mnie rozłożył na łopatki :-).

Strawberry pisze...

zgadzam się z vivą :) wyszło tak po Twojemu :) jesteś moją faworytką :) ahh cuda na kiju robisz :)

coco.nut pisze...

pięknie i świątecznie i nastrojowo i słodko!!!

k_maja pisze...

mrrrr.... ile detali!!!