poniedziałek, 30 listopada 2009

Świąteczny parawanik / A Christmas Tri-Shutter

Najpierw podziwiałam kartki K_mai, nawet poprosiłam o zgodę na lift. Ale kiedy przyszło do robienia, zapał mi opadł - w sieci co prawda kilka instruktaży znalazłam, ale wymiary bazy albo w calach, albo z niewygodnymi końcówkami milimetrowymi. Jako żyję, nigdy nie udało mi się równo uciąć 9,47 mm. Wreszcie postanowiłam zaokrąglić te końcówki i okazało się, że do zrobienia kartki wystarczą dwa cięcia :-))
Oto efekt, a jeśli ktoś potrzebuje instrukcji, tutaj kursik, zapraszam. Kartka robiona dla Polpompu, stąd też stempelki :-)


First I admired K_maja's cards, and even asked for a lift permission. But when it came do work, I felt disheartened - I found several tutorials via Internet, but the measurements either in inches or in odd milimetres. I'm just simply unable to cut such measures evenly. So I decided to simplify the matter and then it turned out that I need just two cuts to make the base :-))
Here's the result, and the tutorial's here :-)







10 komentarzy:

Barbara pisze...

Kombinowałam jak taki parawanik zrobić a tu okazało się,że to żadna filozofia ( o cięcie kartki mi chodzi bo tak pieknie ozdobić to mało kto potrafi:),ślicznie ci wyszedł-taki sympatyczny,pozdrawiam

agnieszka pisze...

jest CUUUUUUUDNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stempelki też

madebyviva pisze...

REWELACYJNA!!
I dzięki za super kurs - wg tych wymiarów też chętnie zrobię :-)

Barb Słomińska - Mucia pisze...

przepiekna! ah, ależ ja Ci zazdroszcze talentu..

OLIWKA pisze...

pięknie oswoiłaś te troche smutne papiery :):)
pozdrawiam

mamuta pisze...

Kartka świetna i kurs też, na pewno spróbuję :))
Dzięki bardzo :*

Ludkasz pisze...

ja już pod kursikiem swój zachwyt wyraziłam, ale i tu napiszę- cudeńko!!!!

Zielona pisze...

Piękna kartka!!

Jaszmurka pisze...

W trąbkę jeża... kusisz mnie taką karteluchą... i normalnie zaczynam do niej dojrzewać :P

buziol mega kreatywna osóbko :*:*

Margaretka pisze...

Parawanik niezwykłej urody! A kursik - mistrzostwo świata :)Chyba się skuszę...