środa, 16 czerwca 2010

Królewskie patchworki / Queen Patchworks

Żeby nie zmarnować nawet najmniejszego kawałeczka :-))))) Wszystkie materiały - poza stempelkami (Polpomp) - z Craft4You.
I made these two patchwork cards not to waste even the smallest bit :-) All materials - apart from Polpomp stamps - I got from Craft4You.




I na razie tyle z Królowej Pszczół, resztę papierów odkładam na zaś :-) Czas chyba zacząć szykować się na zlot - gdyby ktoś miał ochotę kolorować stempelki - zapraszam na stoisko Craft4You :-)

 Udpate: Kuba też się podoba Primie ;-))Przy okazji gratulacje dla również wyróżnionych Fryne i Brises - w maju ponownie rządziły polskie scrapperki! :-)

19 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczne karteczki z resztek!

bossanova pisze...

uwielbiam patchworki i uwielbiam Twoje prace, z czego jasno wynika, że powyższymi karteczkami jestem zachwycona!!!

Agnieszka M pisze...

Prześlicznie wykorzystałaś papierki.... :) Zresztą papier naprawdę cudowny... I cały czas żałuję, że nie będzie mnie na zlocie

Ewa Kierzek pisze...

Boskie kartki, boskie szycia i te owady... Cudnie!!!

asica.p pisze...

piękne!ja nie umiem tak zszywac rowniutko:)

Joanna Oborska pisze...

Super efekt dała ta oszczędność! Śliczne kartki!

Enthia pisze...

Bardzo podobają mi się twoje karteczki!

Chętnie pokolorowałabym sobie stempelki pod twoim przewodnictwem, niestety nie mogę przyjechać na zlot... ;((

PatiS pisze...

O kurczaki, a ja nie wiedziałam do czego wykorzystać te wszystkie ścinki??!piękne, a te przeszycia tak proste, że aż kłują w oczy:):):) moje "proste" szycia są...szkoda słów :P

fussia pisze...

Godne podziwu wykorzystanie ostatnich kawałeczków :)

kartkomania.com pisze...

piękne - kwadratowa mnie użekła :)

cyga pisze...

świetne karteczki

paperina pisze...

Najpierw chciałam napisać ,że pierwsza...potem ,że druga , a teraz to już wiem ...obie mi się podobają!!!

k_maja pisze...

genialne po prostu!!!! a ja te papierki przegapiłam chlip chlip

magda.matraszek pisze...

bardzo eleganckie i wytonowane karteczki. kolory mnie zaksocyzły,bo sama w życiu bym żółtego nie użyła, a tu tak cudnie wygląda!

Ludkasz pisze...

przepiękne!!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne patchworkowe kartki!!!
Piękne kolory i dodatki :)
:*

chwilka13 pisze...

elegancko, delikatnie, po prostu pięknie!

Gosia pisze...

Przepiękne i eleganckie kartki...., jak zawsze:)

kigabet vel Ki pisze...

w twoim wydaniu nawet "resztki" nabierają cudownego wyrazu ...