czwartek, 24 listopada 2011

Mroźny shake / A Frosty Shake

Na chwilę wychylam nos z innej pracy, żeby pokazać dzisiejszą pracę dla The ScrapCake :-) 
I'm just popping in for a moment to show you my today's creation for The ScrapCake :-)


Pomysł na takiego shaker-boxa miałam od chwili, gdy zobaczyłam ten folder kilka miesięcy temu - właściwie to ten pomysł był głównym powodem jego zakupu ;-)) Po prostu wycięłam wewnętrzne okienko po wytłoczeniu motywu, podkleiłam go z tyłu pianką, nasypałam cekinów i mikrokulek i voila :-)
The idea for such shaker-box came to me the moment I saw this embossing folder a couple of months ago - as a matter of fact, that idea was the reason for buying it ;-)) I just cut out the window after embossing the frame, put some 3d foam on the back and some sequins and microbeads inside, and voila :-)




Poza tym kartka jest minimalistyczna, jak na mnie, ale i tak mi się podoba ;-)
Besides the shaker the card is rather minimalistic as for my taste, but I still like it :-)

 

I tyle - wracam do roboty.
Ale chciałam Wam jeszcze podziękować za komentarze pod wynikami candy - to takie miłe, że ktoś chce pogratulować Zwycięzcom :-)
And that's all for today - going back to work.
But I'd like to thank you for all comments to the candy results post - so nice of you to congratulate to the winners! :-)

20 komentarzy:

Marta - Martenka pisze...

Nic dodać, nic ująć, po prostu - idealna!

AnaEm pisze...

Wow, piękna karteczka.

Bellaidea pisze...

Widzialam na blogu TSC i nadal jestem pod wrazeniem!

Berberis pisze...

śliczna karteczka!!

Alexandra pisze...

Śliczna :)
jestem oczarowana ją całą. Piękny dobór tasiemek i detali. Ach - cudo!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna praca, ech!

Anna Carolina pisze...

Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Tworzysz niepowtarzalne rzeczy, takie dopracowane, lekkie w formie, przejrzyste i przede wszystkim z umiarem. Jak dla mnie idealne. Pozdrawiam ciepło :)

ania pisze...

Piękna i wytworna:)

Bea pisze...

cudnie dopracowana! strasznie lubię grzechteczki :)

Natka pisze...

Karteczka jest przsliczna po prostu!

Ala M. pisze...

cudna!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Jakie to piękne, już widzę radość obdarowanego.
pozdrawiam
mz

Ewik21 pisze...

uwiodła mnie ta kartka !!!! jest idealna !!!

joyanna pisze...

Podziwiałam już na TSC ale nie mogę się powstrzymać, żeby i tu nie wyrazić swojego zachwytu. Kartka jest prześliczna.

Dobra pisze...

Uwielbiam oglądać i podziwiać twoje prace.

ZUzanna pisze...

Śliczna kartka. Świetny pomysł :)

niezapominajka pisze...

Przepiękna praca... Małe arcydzieło:)

Zuzik pisze...

Kolejne cudeńko!
Głowa pełna pomysłów!
Fantastyczna kartka!
Pozdrawiam!:-)

basiasz80 pisze...

bardzo mi się podoba .

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękna :)