czwartek, 15 marca 2012

Zapraszam na wyzwanie :-) / Challenge Invitation :-)

Połowa marca za nami (już?!!), pora więc na kolejne wyzwanie Lemonade. Tym razem moja kolej, i proponuję wykonanie kartki Wielkanocnej, z jakimś akcentem wiosennym. Ja postawiłam na sprawdzone pisanki :-)
Half of March has passed (already?!!), time for another Lemonade challenge. It was my turn this time, and I propose creating an Easter card with a spring accent. I focused on my good old Easter eggs :-)


Wiosnę widać w kolorach i kwiatkach :-) Do tego ażurowe wycinanki i nieco blasku - metaliczny embossing i brokat:
You can see the spring in colours and flowers :-) I also added some delicate die cuts and shine - metallic embossing and glitter:






Słoneczne pozdrowienia :-)
Sunny greetings :-)

12 komentarzy:

Ewelina pisze...

Sa sliczne! Pozdrawiam

nirshya.dwbh pisze...

świetne!

bossanova pisze...

Trochę nie jestem ostatnio w scrapowym temacie, ale widzę, że tutaj wszystko po staremu - same piękności, co jedna praca to śliczniejsza :) Z ostatnich prac najbardziej w oko wpadł mi komplet z motywami krawieckimi i LO piernikowy - miodzio :)

Chimera pisze...

Ale fajowe jaja! Śliczne kolory, dodatki. Bardzo mi się podobają!!

Asia pisze...

Sliczne i bardzo wiosenne karteczki:))
Pozdrawiam Asia

vena7 pisze...

Wspaniałe...

Anja pisze...

Rzeczywiście, super kolorki! Wiosnę czuć wkoło!

Ludkasz pisze...

ślicznie i wiosennie:)

Made by Aisia pisze...

Piękne:-)

Alexandra pisze...

Śliczne jajcoki :)

Anonimowy pisze...

Pisanki marzenie.Pozdrawiam.

MILA25 pisze...

Sezon jajeczny rozpoczęty :)
Super wiosenne .
Pozdrawiam Mili