piątek, 4 maja 2012

Na Pierwszą Komunię / First Communion Cards

Sezon Komunijny w pełni, więc i ja tworzę, zwłaszcza, że mój osobisty chrześniak w niedzielę również przystępuje do Pierwszej Komunii. Zaczęłam więc od kartki "chłopięcej", ale potem zachciało mi się czegoś dziewczęcego ;-)) i powstała kartka do pary. Uwaga więc, masa zdjęć :-)
We're in the height of the First Communion season, so I'm creating too, especially that my own personal godson is receiving his First Communion this Sunday. So I started with a "boy" card, but then wanted something girly too ;-) and so a matching card was made :-) So, ready for a ton of photos? :-)


Obie kartki, w ramach moich obowiązków DT, powstały z papierów Jasna Strona Życia The ScrapCake, jako, ze wydały mi się najbardziej odpowiednie do tej uroczystej okazji.
Both cards, within my DT duties, were created using The Bright Side of Life papers by The ScrapCake, as they seemed most appropriate for this celebration.



Jak widać, obie powstały według tej samej kompozycji, różniąc się jedynie kolorami. Użyłam też moich ulubionych stempelków na tę okazję :-)
As you can see, they share the same composition and only the colours differ. I also used my favourite stamps for this occassion :-)





Zwykle nie starcza mi już siły woli na ozdobienie wnętrza, ale tym razem jest inaczej :-))
I usually lack the will power to decorate the inside of my cards, but this time I went different :-))



I na koniec powstały też pudełka (w związku z czym były to chyba najdłużej tworzone kartki w moim życiu :-DD
Finally I made the boxes too (which made the process of creating these cards the longest ever in my life :-DD





Ufff, czas więc odpocząć! :-)
Phew, time to rest then :-)

23 komentarze:

A pisze...

piękne są!! i te pudełeczka... całość wygląda niezwykle elegancko :)

Iza pisze...

Są przepiękne!

Ewelina pisze...

Niezwykle piekne pamiatki.
Pozdrawiam

lilavati pisze...

piękne obydwie!

mapowska pisze...

Prześliczne!

Nowalinka pisze...

Piękne kartki, bardzo dopracowane i dopieszczone :)

Agafia pisze...

Ślicznie... jak zawsze :) Pudełka dodają szyku i elegancji. najchętniej zawsze pakowałabym kartki w ten sposób, szkoda jednak, że robienie pudełek zajmuje tak wiele czasu :) pozdrawiam!

piaseiza pisze...

Bardzo oryginalne i radosne, a pudełka dodały szyku.

Anonimowy pisze...

Witam,
kartki są piękne, takie subtelne i eleganckie. Podobają mi się szalenie. Chciałaby zapytać o stempelki?
Pozdrawiam
Agnieszka

IWA pisze...

Piękne i jakie dopracowane, do ostatniego szczegółu!

Marysia Kustusz pisze...

Cudne!:) Obie niezwykle delikatne i pięknie dopracowane. Stempelki są urocze.:) Bardzo podoba mi się to, że kartki nie są typowo białe lub w różu/niebieskim, a jedynie akcenty kolorystyczne i motywy mówią dla kogo przeznaczona jest karteczka.:)
A kartki w pudełkach wyglądają świetnie, warto było posiedzieć nad nimi chwilę dłużej.:)
Pozdrawiam!:)

jolagg pisze...

Bardzo eleganckie... obie cudowne!

Alicja w krainie papieru pisze...

Obydwie są fantastyczne !!!

Rom-a pisze...

świetna elegancka karteczka, pozdrawiam

Wanda pisze...

przepiekne karteczki:)

Barbara pisze...

piękne komplety....a stempelki rzeczywiście sa śliczne :))

chanya13 pisze...

Obydwie piękne - z pięknym wnętrzem i pudełkiem.

Boei pisze...

Śliczne! Szczególnie zachwyciła mnie ta z chłopcem- robię album komunijny dla mojego synka i już mam pomysł na jedną ze stron;)

ArtIs pisze...

Obie piękne! Bardzo mi się spodobał stempelek dziewczynki. Jak zawsze Twoje prace są pięknie skomponowane...

Bea pisze...

Piękne są!

ZUzanna pisze...

Przepiękne... Przecudne karteluszki!!

Daria pisze...

Będę mało oryginalna: piękne!

el pisze...

uskrzydlone dzieciaki podbiły moje serce