poniedziałek, 13 maja 2013

Coś dla biologa / Something For a Biologist

Ostatnią kartką, jaką zrobiłam w ramach podziękowań dla nauczycieli, jest kartka "biologiczna". Tym razem wykorzystałam ryciny Graphic 45 i połączyłam z Primowymi kwiatami - chciałam stworzyć coś w rodzaju bestiariusza z zielnikiem ;-)
The last card I made within the "thank you teacher" order is the "biological" card. This time I combined the Graphics 45 images with Prima flowers - I wanted to create something like a bestiary with herbarium ;-)


Forma kartki ma nawiązywać z jednej strony do naukowej dyscypliny, a z drugiej do roztargnienia typowego badacza - dlatego proste kształty, ale rozsypane, przekrzywione, jak stos papierzysk na biurku:
The card's design illustrates the scientific discipline on the one hand, but also messiness and absent-minddeness of a typical researcher - thus simple, geometrical shapes, but scattered and askew, like a heap of papers on a desk:



Jak wyszło? Oceńcie sami :-) Ja tylko dodam, że zawsze bardzo miło pracować nad takimi zamówieniami!
How it turned out? Judge by yourselves :-) I just want ot say I love working on such orders!

11 komentarzy:

Chimera pisze...

Bardzo fajnie zrealizowałaś temat, śliczna kartka wyszła :)

Ludkasz pisze...

Ooo, mnie się bardzo podoba:)

Barbara pisze...

Jest wszystko ,co powinno być : ptaki,rośliny...super :)

mapowska pisze...

Wyszło świetnie! :D

Alosha pisze...

Kartka fantastyczna! Cudowne kolory, fajny pomysł, jeszcze lepsze wykonanie! Pięknie się prezentuje :)

Pozdrawiam serdecznie!

Handmade By Doris pisze...

Mnie się bardzo podoba :)...zwłaszcza, to połączenie papierów...nie pomyślałabym, że razem mogą tak fajnie wyglądać:)

Unknown pisze...

Fantastyczna!!!

KLAUDIA-GR. pisze...

Wyszło świetnie :)

Asia3city pisze...

Świetna kompozycja i grafiki, oj szkoda ze to koniec liczyłam na inne przedmioty :)

Anonimowy pisze...

Świetna! Wszystko pięknie ze sobą komponuje. Posiada Pani może kartki z innych przedmiotów? Czekamy na więcej! :))

Justyna pisze...

Przepiękna !!!!