wtorek, 1 grudnia 2015

Święta brązowo- złote / Golden-Brown Christmas

Dzisiaj po przerwie Lemonade wznawia comiesięczne wyzwania - a tematem grudniowym są "Moje Święta". W ramach inspiracji przygotowałam dwie świąteczne kartki:
Today Lemonade resumes the monthly challenges after the break. The December subject is "My Christmas", and for my inspiration sample I created two Christmas cards:


Kartki powstały z "męskich" papierów i stempli z najnowszej edycji. Mają identyczną kompozycję, różnią się papierami i kolorami:
I made the cards using the "masculine" papers and stamps from the latest release. The cards share the same design and differ only by colours and papers:




Centralnym elementem jest piękny stempel z życzeniami, który embossowałam na gorąco białym pudrem do detali. Do niego dodałam poinsecje zrobione ręcznie z pomocą wykrojnika:
The central motif is a beautiful Christmas wishes stamp that I heat-embossed with white detail ep. Then I added handmade poinsettias.




Część motywów wycięłam z kartonu brokatowego, dodałam błyszczące kryształki i podkreśliłam detale brokatem, kartki więc lśnią i migoczą jak obsypane śniegiem :-)
I die cut some of the elements from glitter cardstock, added shiny crystals and accented details with golden glitter, so the cards sparkle and glisten as if covered with snow :-)

Koniecznie zajrzyjcie na bloga Lemonade po inspiracje pozostałych Projektantek - i weźcie udział w naszym wyzwaniu :-)
Do visit the Lemonade blog to see other Designers' samples - and join in the fun :-) 

5 komentarzy:

mosia pisze...

Prześliczne są i strasznie mi się podoba ich kolorystyka!

krystynas pisze...

Cą cudne i wyjątkowe - zestawienie kolorystyczne ogromnie mi się podoba

Bea pisze...

Obłędne!

piaseiza pisze...

Przepiękne :)

a.le kartka pisze...

Śliczne!