niedziela, 12 lutego 2017

My Creative Scrapbook GD - My Boy

Czwarty już z kolei layout z lutowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Here's the fourth layout I made using the February Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Tym razem połączyłam w tle szarość i czerwień, dodając białe akcenty. Ramki nadrukowane na jednym z arkuszy wykorzystałam do "oprawienia" malutkich zdjęć :-) Użyłam też maski z zestawu dodając nieco faktury w tle, oraz mgiełki, którą spryskałam całość:
This time I combiend greys and reds in the background, adding some white accents. I used the frames printed in on of the sheets to "frame" little photos :-) I also used the stencil from the kit to add some texture and the mist to spray the whole:





Praca z zestawem była dla mnie dodatkowym wyzwaniem, by nie używać dodatkowych elementów - tu oprócz pasty do maski nie użyłam niczego spoza zestawu :-)
Working with the kit was also another challenge for me not to use additional elements - here, apart from the paste for the stencil, I didn't use anything outside the kit :-)

2 komentarze:

angel pisze...

Bardzo przyjemnie ogląda się Twoje Layouty, są bardzo radosne :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)