wtorek, 8 maja 2018

Beautiful - My Creative Scrapbook

Kolekcja Love Story, na której zbudowany jest majowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook, ma delikatną paletę z dużą ilością różu. I chociaż nie mam nic przeciwko w używaniu różu do prac chłopięcych, to z wielką przyjemnością oscrapowałam zdjęcie moich ulubionych dziewczyn :-)
The Love Story collection, upon which the May Limited Edition kit by My Creative Scrapbook is built, has a delicate palette with a lot of pink. And although I don't mind at all using pink for boy projects, I scrapbooked the photo of my favourite girls with great pleasure :-)


Wybrałam arkusz z ozdobnym metalizowanym borderem wokół, a następnie dodałam wzór z maski, tuszując trzema kolorami tuszy dla efektu ombre. Potem dodałam ozdoby: tekturową ramkę, die-cuty, kwiaty i elementy z folii. Spoza zestawu jest tylko sznureczek i brokat :-)
I selected the paper with a metallic border around the edges and then added the stencil pattern, inking with three ink colours for the ombre effect. Then I added the rest of embellishments: a chipboard frame, die-cuts, flowers and foil elements. Only the string and glitter are outside the kit :-)





A kolejny layout już jutro, zapraszam!
Drop by tomorrow for the next layout!

Brak komentarzy: